esmaspäev, 21. august 2006

kultuurirahvas minu perset

te ei taha teada kus ma täna käisin. aga ma räägin ikkagi. seal kuradi rein rannapi ja maarja liis valusa kontserdil. täiesti persses ma ütlen. noh oleks pidanud kasvõi ühe krooni maksma selle eest oleks endal seal kuradi kumu hoovis kõri läbi tõmmanud sest noh see mis seal toimus oli ikka ulmeline lausa.
kõik oli rahvast täis, mõnusasti ikka. noh põhimõtteliselt jõudsin paar minti enne avapauku kohale ja sellist kohta oli võimatu leida, kust oleks mingigi vaade olnud üldse lava suunas. igal pool olid mingid munnid.

selline rahvas umbes et " oi oi meiemehe kontserdile me ei lähe - see pole kultuur. aga maarja liis ilus ja rannap oma süldikavaga on kultuur. ja jaan tätte. ja muud tippkultuuri näited eksju."

tra küll sõitke sitale. inimesed olid siis kohale kaapinud sinna eksju, umbes pooltel olid mingid tited ka kaasas. minu kõrval oli mingi eit oma titega, küttis kohalikust kohvikust ostetud kooki sisse. muidugi kõik papptaldrikud ja pask jäetakse vedelema kuhu juhtub. kui sa ikka oled nii palju maksnud juba (maitea 100 krooni vms) siis võid ju lagastada.

ja noh siis okei, tited tittedeks ja tropid troppideks eksju. mis sa ikka ära teed kui sa oled selline. aga mingi hetk kui ma mõtlesin et noh mida vittu kui igav ja klišeesid täis jura see kontsert on... siis läks ikka täiesti faking ägedaks ära. see kultuurirahvas seal siis hakkas selle "läbi jäätunud klaasi" loo ajal rütmi kaasa plaksutama.

vot see on selline asi mille peale mul tihti võivad tulla sitt ja kusi korraga pluss närvivapustus. türa küll. noh selline mõnus külasimmani värk. raruiraraaaaaaa nahhui. mõtlesin et oleks mul oksekahur siis ma paigaldaks selle lava kohale ja oksendaks kõik need kuradi inimesed täis seal sest see oli ikka rõve küll. vahepeal rütm muutus ja siis tüübid plaksutasid rütmist mööda ja siis jäid vahepeal vait jne. no küll oli tore.

maisaa aru mis juhtus rein rannapiga. 70-datel oli mees täielik rokijumal ja noh ma ütlen et selle eest ma annan talle ta õnnetu elu lõpuni piiramatult krediiti. aga see on ikka pask kui sa muutud rokijumalast süldikapteniks ja teed selliseid kuradi tuure "laulame neid vanu laule jälle". ja nii kuradi mannetu on see maarja liis ju. täielik üleprodutseeritud kelts oli kogu see kava.

nahhui rannap tehku uus rokkbänd ja hahaku progerokki kütma tra ma ütlen. ei ei jumala eest mitte. vaja mingit pseudokultuuri teha. see pole kultuur, see on sitt.

enne viimast lugu mul närv ütles üles tulin tulema sealt.

no ikka nii närvi ajas raisk. masendav