esmaspäev, 30. aprill 2007

eesti otsib superstaari 2 (FINAAL)

KAS SEE NOORMEES?




VÕI "TANTSUBOSS 2007" LAUREAADID?


PALUME VASTUSED JÄTTA ANTUD POSTITUSE KOMMENTAARIDE ALLA. OSALEJATE VAHEL LOOSITAKSE VÄLJA KAKS VIMPLIT.


10 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Stella hääl läheb -----------> tantsubossidele.

põhjenduseks niipalju, et superstaaril võiks ikka andeid ka olla. lihtsalt ilusast naeratusest ei piisa. Tantsuboss tundub hakkama saavat isegi spagaadiga!!!!!!! respekt. minu südame võitis tantsuboss. laaav juuuuu!

link ütles ...

Tantsubossid tunduvad olevat Jaagu ja Tõnni emad. Kindlad võitjad. Minu hääl läheb neile.

Anonüümne ütles ...

Bossidele. Need sammud pole sitapealt riisutud. Vanad inimesed ka juba, nagunii surevad varsti ära.

Anonüümne ütles ...

Smurf-noormees.

mammu ütles ...

sidemekutt.

Anonüümne ütles ...

tantsubossid all the way (üks on natuke Ernesaksa nägu)

tahan vimplit nüüd!

Anonüümne ütles ...

minu hääl läheb sarmikatele noormeestele tantsubossidele !

lisapunkte toovad sünnipärane fotogeenilisus ja kaameraga suhtlemise oskus kombineeritud proffesionaalsete jürinaelalike muuvidega!

väo!

Anonüümne ütles ...

Mulle tundub, et tantsubossid võidavad. Mina annan ka oma hääle neile.

Unknown ütles ...

TANTSUBOSS 2007 4LIFE!

plasma-jack ütles ...

noormees on juba niigi superstaar, nii et tantsubossid.
huvitav, millal sõnnikuleht selle libressikutiga inteka teeb, ei jõua ära oodata .