neljapäev, 5. juuni 2008

kuidas läheb? teine ja parandatud trükk

ma lähen nüüd magama, ehk õnnestub

jõudsin nüüd koju, loen pilti vaikselt, täna esimest korda siis läks bussi valikuga hästi
tavaliselt vihastan ennast kaks korda värdjaks enne kui trammini jõuan või vastupid, ehk siis buss ikka seisab ja ootab kui ma nurga tagant välja ilmun, vahest isegi kaks, aga ma ei viitsi joosta, tundub mõtetu ja pärast oled bussis väiksest liigutusest higi voolab silma, enivei kohalikud aknaid ei taha avada, hullumeelsed kardavad kurja tuult, jeesus, osad noored uhked õlipead kannavad ka vatitroppe kõrvas pluss 33-ga, no ikka et tuul läbi ei tõmbaks

aga no siis ei jookse bussi peale, kõnnin, peaaegu jõuan, aga tavaliselt kolm metra enne pannakse uksed kinni ja sõidetakse hästi aeglaselt minema, no okay, lähen jala, jõuan kahekümne meetri kaugusele, järgmine buss kiirelt sööstab peatusest läbi, mina niikuinii juba kõndimisest higine

vahest jõuad bussi, too siis ootab ootab ootab, higistad ja vaatad kuidas teised bussid peatusest läbi kimavad, jõle kurjaks teeb, aga täna, üks buss oli ees, nägin kaugelt teine tuleb, läksin siis selle peale ja oh seda imet, sõitiski kohe minema, teised jäid esimesse bussi higistama, ma higistasin teise bussi pehmel nahkistmel ise väga rahul omadega

mis ma tegin eelmise teisipäeva paiku, esmalt ootasin kodus neli tundi, krt seda mäletab mida, aga oli tähtis, seejärel läksin kontorisse ja ootasin seal veel kaks tundi, kokkuvõtteks mitte midagi ei juhtunud, koju tagasi ja magama, eee, meil on kaabel aasta lõpuni makstud, aga pilti pole juba kuu aega, kaks nädalat olen aktiivselt pinda käinud inimestele, no loogisch et midagi pole juhtunud, ühes korteris lülitati aga näedsa kaabel üleeile välja, oli olnud juba seitse kuud maksmata, õudne on see, et jalka EM-ini on jäänud vaid kaks päeva, kurb kui see pole, ega vist kaablit nii lühikese ajaga korda ei saa, pluss, oikus ma vihkan aeglaselt kõndivaid inimesi,

ärge muretsega ma rotin kodus teistelt saia ja piima, sai läheb praemunaga, mis aeg-ajalt tuleb ka rottida ja ketšupiga minu meelest väga maitsev, ketšup on selline üldtarbekaup, seda võib ka rottida, kohvi peale piima rotin, oma kohvi on mul aga vist seda rotitakse ja kogu mu suhkur on et pea ära rotitud

ja kutt kes ropsis oli lisaks arvatavale seale väga purjus
kausse oli tegelikult ainult üks ning veini sai abistatud külmikust leitud jääga
naaber räägib saksa keelt ja üks koer on kaheksa kuu vanune
teisipäeval ärkasin tühjast kell seitse hommikul üles ja istusin köögis seejärel neli tundi, tegin suitsu, jõin kohvi, sõin ühe õuna ja ajasin juttu

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

kus sul see jalka MM toimub siis? tra faktivead sees tekstis, vastik lugeda.

rotid ütles ...

hee, maniakk nagu ma olen, faikisin käbe ära, hee nagu poleks olnud
eee, said muidu ikka aru mis ma mõtlesin?

:)magasin just neli tundi järjest