reede, 15. august 2008

delli sülearvutid - kas hunnik sitta ?

on selline küsimus mul tekkinud aasta poolteist tagasi. suhteliselt samal ajal sain ka ammendava vastuse - tegu on siis tõenäoliselt siiski invaliidide poolt kiiruga kokku pandud pasakeltsaga. õnnitlen kõiki delli omanikke ja soovin rahulikku meelt ja pikka iga.

PILDIL 5 Delli läpparit

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Mul on keegi konkreetselt laua peale pasandanud, chkdsk.

hüüdja hääl oaasis ütles ...

mu sugulasel on sitajunn süles just

Brit ütles ...

jeje go Dell:

http://www.geekologie.com/2006/06/dell_computer_explodes_during.php


mul pmts pommirühma kostüüm seljas kui oma Delli taga olen.

Giga ütles ...

Dell on väga kobe läppar! Kui ka peaks midagi juhtuma, siis garantii korras tehakse kõik väga kiirelt korda. Kõik läpakad ütlevad varem või hiljem üles, oluline on teeninduse/garantii kiirus.