pühapäev, 29. november 2009

kõu fak jurself. msn sõnavõtt

X says:
7,3 kb / s on praegu alla laadimise tempo
ei kurda
MIDA PUTSI ???
RAISK !
saatsin täna mingi viiekümnenda sellekohase kirja kah teenusepakkujale
las ma arvan
3 päeva pärast helsitab mingi jorss tagasi
"teil oli siin probleem ma vaatan kolm päeva tagasi. on see lahenendud nüüd või?"
türa värdjas sina oled mu probleem ja ma faking lahendan su nii ära et su krdi türa on su enda silmas raisk munninägu
raha võtate aga netti ei anna selle eest või
sellisel juhul minu vastus on mõrv

7 kommentaari:

rotid ütles ...

Kaalu parimaid internetipakkumisi!

TD ütles ...

Päevast, rotid! Oleme TNSiga teie suured fännid esimesest klikkimisest peale. Sain ka ise ühe olustikukirjeldusega maha, mis küll siia teemasse ei kuulu, aga ehk närida kõlbab.

Anonüümne ütles ...

kle pede, keda kotib, et sa elad kuskil karuperses metsas sees ning seetõttu ei saa netti

koli faking linna või midagi
tilka panend enivei siin ju

käi putsi!

miku

rotid ütles ...

üks mees saab surma täna
miku nimeksa

ja ärge pange imeks
kui homseks surnud ta
sest teisiti ei saa

Unknown ütles ...

iga mees on oma saatpalu sepp ja oma peeter rebase sulane.elu ongi nuss ehk kepp, meikast võrsub ülane

Unknown ütles ...

ükskord plahvatab jim,kes jimminud alajaam

rotid ütles ...

mihhail, head riimid !