neljapäev, 22. juuni 2006

JAANIPÄEV



NAHHUI MA ÜTLEN KAS TULEB VÕI EI TULE VÕI MIS TULEB JUBA


niisiis algab tulema just täna see sitt jälle

juba olen täis esimene õlu peale viimast kell 11 hommikul sai võetud
pärast ...... juures 2 klaasi valget veini. nitsevoo. siis rattaga koju (12 km umbes) ja siis kaks õlut ja vanahead kõrvale.

eile kuulsin uut hüüdnime SELLELE.
"PIKK"

lähme teeme pikka
ma rohkem ei taha pikka teha, liiga täis olen
jne

päris head repliigid minu arvates

et sis nüüd asi selline et täna peaks hakkama vist vaikselt juba timmima, siis hea homme reedel täie hooga minna siis laupäev jne.

ma teen muuhulgas ka pakkumise et selle aasta jaanipäeva nädalalõpuga saab surma 6 täies elujõus meest ebaloomulikul viisil. ega noh selle asjaga väga mööda ei saa panna, kaks korralikku avariid ja olen juba võitnud.

ma muidugi loodan et seda ei juhtu aga noh must huumor on see kõige kuldsem ikka alati.

must kuld


hetkel nagu ei lisakski midagi rohkem võib-olla peale jaanipäeva paneks midagi kirja jälle

või siis millalgi hljem. ei ole ka nii et suvalt lihtsalt kirjutame ikka siis kui midagi öelda on.

Kommentaare ei ole: