kolmapäev, 7. juuni 2006

pleilist fännide jaoks


vesirott
(endale võtsime siis pseudonüümid nüüd. tra mõni mees ikka paranoiade käest ei pääse. jube jube. üks on on pruunrott, mina (P) olen vesirott. teised vaadaku ise kuidas saavad)

kuna meil nagunii juba fännid on hakanud käima siin lehekülje peal kes muusikast väga ei jaga sest nad on naised peamiselt.
siis ma kirjutan nüüd siia väikse pleilisti et naine kes sooviks nagu rohkem selline olla nagu mina eksju lahe ja selline rokilik ja cool. siis saate nagu natuke oma võimalusi suurendada eksju.

tänased soovituslikud lood on järgnevad:

black sabbath - sabba caddabra
the proclaimers - i'm gonna be (500 miles)
soundgarden - spoonman
nirvana - lake of fire
pink fairies - do it
the cult - wild flower
stevie wonder - living for the city
ac/dc - gimme a bullet
ac/dc - gone shootin'
(sellega on nii et ac/dc spets pleilisti ma varsti teen ka siia, saate kõik vaadata mis muusikat kuulama peab.)
motörhead - bomber
grand funk railroad - flight of the phoenix







muidugi tra mõni rott arvab et ei hakka asja isiklikuks ajama. mis mõttes?
ma ütlen küll välja nagu asi on.

selles mõttes et mul on blogitegemise hoog sees praegu juba ja kui nüüd keegi hakkab siin väitma et ei sobi see või teine post siis ma teen oma isikliku blogi ja jälle asi lõppeb sellega et kõik nutavad mul käes.

Kommentaare ei ole: