teisipäev, 19. september 2006

noh nüüd on hea siis või

pidurid enamvähem peal. pole mõtet täiesti peale tõmmata nagu ma aru saand olen, roostetab kinni süsteem.

faking meelt ma hakkan kaotama kas deliirium on või siis midagi muud, aru ma ei saa. praegu ei hakka rääkima ka a ilgelt häirib kogu see juhtum mind.
totaalne nõmedaksmuutumine - joodiku eri - on alanud vist.

varsti juba arutan asjalikult päevateemadel, ei ropenda ja suudan kaunis kirjakeeles kirjutada.

selge on ka see et kui SELLES linnas nüüd uksest välja minna siis asi lõpeb seal tähestiku lõppu jääva tähega algava nimega kohas ja siis on teada see kõik see lõpp tulemus. nii või teisiti on normaalne inimene omadega kuses.


FOTO: Mina sõbraga augusti keskel Laulasmaa puhkebaasi sauna eesruumis. Suht rets möll oli



ans.andur - ma joon ennast seaks

Kommentaare ei ole: