esmaspäev, 11. september 2006

oi püha taevas ma ütlen


kuulge see ei ole normaalne ju!
issand jumal see leedu oli ikka nii kuradi ränk katsumus et ma ei või. sõber hea aitas hädast välja, jõime R-ga 3 (KOLM!) kasti õlut ära kahekesi. miks mitte. ja siis ja siis.

leedukad tõid bensujaamast viina. oh sa heldene aeg. kaardi panin siia kõrvale et te aru saaks mis toimus ja kus toimus.

pmst praegu nii sitt on olla et ma ei tea kas peaks a) kõri läbi tõmbama endal b) ootama et pohmell moonduks surmakrampideks c) kutsuma ghostbustersi ja mythbustersi äkki kamba peale suudavad mind ravida nad.


leedu reisist võiks mainida muuhulgas ka seda, et suutsin pühapäeva hommikul siis ennast nii pumbaks timmida juba et unustasin maha :

magamiskoti

ja kõige parem asi

TOSSUD

täitsa putsis. saate aru paljajalu käisin ringi nahhui seal leedus. supermarketites värkides. no nuta või naera kuidas putsis saab inimene tossud maha unustada. täielik imbekas ma olen ikka.

ja noh olgem ausad. ma rõhutaks siiski et mul nii paha on olla. väga.

10-4 , roger ja välja

3 kommentaari:

hüüdja hääl oaasis ütles ...

oi raisk
leedu viin
kõlab halvasti

aga noh nüüd
ehk natuke
parem olla
juba?

rotid ütles ...

ah ära räägi. kaks päeva ränka pohmakat ei ole ikka minu tass teed päris. hirmus hirmus.

ma ütlen asi lõppeb sellega et ma vähem hakkan jooma ja siis muutun igavaks molkuseks.

hüüdja hääl oaasis ütles ...

oi see on õudne
tegin maikuus 3 nädalase pausi ja hakkasin huvi tundma kõige vastu mis ajalehtedes on, otsisin netist lisaviiteid ja üldse
fakkk