reede, 8. september 2006

otsustav nädalavahetus tulekul

nii. meil selline asi et tegelikult meid on kaks aga me ei ütle kumb parajasti kirjutab. üks põhjus on ka see et me ei osand neid kasutajaid teha. suur vahe ka muidugi. tähtis pole kes kirjutab, tähtis on see, mida kirjutatakse.

üks siis ootab puugisurma, mina isiklikult olen sellest juba loobunud, arvatavasti organism pole veel piisavalt nõrk et igasugu puugid suudaks häda teha. selle vastu aitab alati väike külaskäik leedu vabariiki.



mida me leedu kohta teame üldse? väga vähe. seal on merevaiku, sealt tuleb nafta. kuidas see sinna saab - keegi ei tea. õlu on seal pask, välja arvatud need õlled mis on valmistatud eestis.
põhimõtteliselt on leedu nagu väike poola, ainult et õlu on sitt.

tundub, et tegu on sõjaka rahvaga sest mingi tappevalmis rüütel on riigi logo peal. meil on welcome to estonia ja leedukatel on "türa värdjas kui sa raisk üle piiri juba tuled ma võin iga kell sul pea maha lüüa mõõgaga kui ma tahan. vaata kui terav mõõk mul on."


kas see kõik vastab tõele ja mida huvitavat leedu vabariik meile veel pakkuda suudab, selgub juba järgneva kahe päeva jooksul. kui elus olen, siis kirjutan tagasi tulles et mis oli täpselt. kui elus ei ole siis teate et leedu mind tappis.

Kommentaare ei ole: