pühapäev, 2. juuli 2006

jaajaa

tõesti ma arvan et mina olen nüüd see ainuke normaalne inimene.

nahhui selleks ei pea üle keskmise normaalne olema et aru saada kui palju debiilikuid maailmas on olemas,.

2 kommentaari:

Iris Kivisalu ütles ...

ohh ma vaatan et sa oled ikka täitsa blogistunud, korrapärased sissekanded juba ja puha. anna siis ikka naistele veidi armu ka eks. ega see meie süü pole et me nii lollid oleme - geeenid geenid tead.
ja miks taaralinna rott sõna ei võta?

rotid ütles ...

selles m6ttes et ärge nüüd v6tke t6siselt k6ike ka mida ma kirjutan. lihtsalt see naiste müstiline ja ebaloogiline maailm teinekord ajab segadusse mind. a üldiselt paraku ei saa ilma. vist.

taaralinna rott maitea vist paneb nii hoolega vana head onni et ei suuda kirjutadagi midagi. on loom raisk.