teisipäev, 11. juuli 2006

rammimine ja tulistamine (4 AP)

mis toimub ?

faking plahvatused, lennukid kukuvad alla, syd barret sureb ära, osad proovivad enesetappu, m6ned uppuvad ära.

kohutav. ma ei saa aru miks neid eesti uudiseid üldse lugeda.

täna käisime mingi tipp järves ujumas. ujukad muidugi jätsin koju. hea ju trusades supelda.

vesi oli täiesti läbipaistmatu. täiesti. ja temperatuur 27,1 kraadi. nii et suht soe solk. ja p6hi oli savi ja muda segu.

selline on siis siin kohalike arusaam vingest rannast.

eile käisime kohalikus levikas kus umbes 60 aastane Dj kes nägi välja nagu keskmine taksojuht ilma nahkvestita mängis lugusid mis mul konkreetselt laias laastus k6vaks ajasid. acdc, hendrix, zeppelin jne.

täna läheme mingisse teise rokiurkasse.

homme peaks nahhuit6mbele pihta andma veidi.

a nüüd rängalt hakkame rammima endale jooke sisse et pärast klubis oleks nagu kergem. pohmakat nagunii enam ei ole olnud nädal aega. ahjaa, ma higistan iga päev nii kuradi retsilt et te ei usuks seda. auto iste on märg, ilma särgita käin ringi igal pool, täna lidli#s ka. vähe pohhui oli mul. faking kas ma pean ära surema kuuma kätte v6i siis äkki lepivad teised inimesed mu ülakeha vaatamisega. higi pole enam soolase maitsega. k6ik soolad kehast läinud juba. see on ka huvitav..

e-maile ma ei vaata enne kui koju j+uan tagasi nagunii 1) tööandjad panevad rängalt türa mulle hetkel rahadega nii et mingu nad hellalt munni 2) s6brad saavad mind smsi teel ka kätte

poisidi tüdrukud olge tublid.

saagimisvastane rott v6iks kah s6na v6tta nüüd.


Kommentaare ei ole: