esmaspäev, 10. juuli 2006

olukorrast riigis kus me oleme

temperatuur on noh. teate ise ka. eestis vist samamoodi täpselt. ma ei tea ka. isegi hullem äkki.

viimased päevad (4 v6i 5, enam ei oska öelda) on nii olnud et ma ei usu et üldse kaineks olen saanud sest maksimaalselt 10 minutit peale ärkamist olen ronind külmkapi manu. seal alati meil külmad 6lled on ootamas. ässade värk. korterid, 6lled. ise oleme faking rotid. ainult joome.

eile siis ostsime poest üheksale inimesele süüa pluss resti 6lle ja läks 33 euri maksma see pull. ei saaks öelda et liig kallis oleks elu lääne euroopas. maailma kaheksandaks rikkaimas riigis vist. väidetavalt.

noh seda väitis muidugi meile mu hea s6ber martin kes siin elab. vana joodikukalts.

hommikul pidime hakkama kuskile järve äärde rammima. aga oh ei. kutt saatis kell 12 päeval smsi et ta nüüd alles j6uab kodosse kaineks magama. jalka mm l6pu tähistamine ju v6ttis oma osa.

sellised lood siis.

noh pmst jätkame TÄPSELT samas vaimus ja loodame tempot hoida ikka senikaua kuni kas maks v6i süda v6i magu üles ütlevad. muud asjad pole nagu valutand veel.

et siis ärge muretsege - me anname niimoodi tulist kuuma et oi oioi.

täna üritaks jälle kuskile regebaari v6i kohta jebitada ennast et saaks korralikult ikka seda kurjajuurt kah.


ja noh eestisse kui ma tulen tagasi siis ainult selleks et k6ik asjad töö ja muud kohustused soliidselt vittu saata ja nahhui t6mmata. vähemalt plaan kui selline k6lab hästi.

ükspäev ma üritan kirja panna mitu 6lut ma ära joon sest see on kah päris naljakas arv.


üks siin j6i rummi ka, see magab. kes siis päeval pargis +30 juures vana head valget rummi ei taha juua.

tervitan siis neid va omasid. teate küll kellest jutt käib. ärge meelt heitke seal riigis mis oluliselt parem pole kui näiteks poola mis on ikka üks hullemaid sita faking auke ever.


nägemist

Kommentaare ei ole: